söndag 21 november 2010

Nagel Kurs!

I fredags var jag ju på kurs/inspirationsdag i Värnamo som Jenny på "Nails and more" hade anordnat. " Lina och Nathalie Cohen från Göteborg var de som inspirerade o byggde naglar under dagen. Tyvärr byggde de nästan allt i akryl och det finns mycket dekorationer som går att göra i akryl men inte i gelé så tyvärr lärde jag mig inte jättemycket nytt under dagen... :(  Lite matnyttiga tips och idéer fick jag dock med mig hem och beställe massa nya glitter och annat smått o gott inför vintern! 
Här kommer några bilder från kursen: 


Filteknik och andra tips o trix! 

Det blev några stiletto naglar gjorda. 


Mycket glitter ska det va! Sällan det kan bli för mycket! :) 

Här är 3 av mina naglar jag fick gjorda i akryl.
Innan sista filandet ser de inte så snygga ut...

Woooala!!! Färdiga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar