tisdag 5 oktober 2010

Äntligen 300 i benpressen!!!

Ja gott folk, då har jag äntligen gjort det!!! Satte 13 reps på 300 i benpressen idag (fuskade lite eftersom  jag inte gick  hela vägen ner, lite rädd om mitt knä...) Men självklart ville jag testa köra hela vägen så jag gav  mig på det en gång till och gjorde en 6:a, hade mer att ge men av någon anledning slutade jag vid 6... fan ångrar jag nu men jag kör fler nästa vecka :)
Wiiiii, fasen va nöjd jag e!! Kan inte sluta le! Den magiska gränsen 300 är nådd, och nu är det bara att satsa på mer.... :) Moohahahaha....
Övriga övningar idag:
- Benspark
-Raka marklyft
-Djupa knäböj
- Magövningar

Tog ett beslut idag... det blir ketodiet efter näst nästa helg! Så då hoppas jag kilorna rasar av, konturerna kommer fram och ådrorna blir synliga! Åååååh, längtar så till den dagen jag är nöjd med resultatet av dieten, borde vara vid nyår ungefär!
Ska också sätta mig ner o tänka över min målbild, måste få de mera tydlig och konkret för att behålla motivationen o kämpa på. Några delmål på vägen ska jag staka ut också, återkommer med dem!
Dags  att laga lite käk o titta på tv en stund innan jag slocknar!
Over and out! 

3 kommentarer:

  1. Fan vad gött!! Du är grym du =) Måste va så skönt, vilken känsla.
    Skulle du vilja hjälpa mig med ett tränings och kost schema?? jag måste kolla i gång ordentligt.

    Kramar! Kämpa vidare!!

    SvaraRadera
  2. Ja Mia visst e de gött! Ett mål nått, nu är de bara att kämpa vidare! Vi kan ju höras nån dag så jag få veta hur du tänkt dig med träning o kosten!
    Kram på dig! O grattis på födelsedagen!!

    Emiliscious: Ja jag känner mig stark! I vissa övningar all fall! :)

    SvaraRadera