onsdag 6 oktober 2010

Dagens lunch!

Dagens lunch:
Laxfile, sallad, morötter, ägg, caschewnötter och lite kesella sås!
Mätt o belåten är det dags att åka o jobba!

Köpte en hel laxfile (700gram) för samma pris (ca 70 kr) som 4 st färdigskurna laxfileér på 400 gram!
Det kallar jag för ett bra klipp! 
 Kommer ni ihåg förra veckans test? Jag provade drycken Celsius som ska förbränna 100 kcal extra och öka prestationsförmågan under ett träningspass. De kommer till Hälsoborgen  (där jag jobbar) o bjuder på smakprover ikväll! Så då ska det testas!! Vet ju redan att cola smaken är skitgod så jag får testa de andra ikväll, det var ju ett år sedan jag provade dem sist. Minnet är ju lite vagt men jag har för mig att jag gillade de kolsyrade bättre, vi får väl se om jag minns rätt! 
Ikväll blir det till att bygga bredd på ryggen och pumpa skiten ur biceps!!! Längtar!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar