torsdag 7 oktober 2010

Ny blogg på G!

Ville bara meddela att jag kanske inte bloggar varje kväll här nu eftersom jag håller på att starta en ny bloggshapemeup.se Det tar ju ett tag att fixa iordning den och timmarna jag har ledigt på dygnet är inte många så jag fixar bloggen nu i första hand. Ska försöka att hinna klart i helgen så jag kan blogga för fullt sen igen och nå ut och inspirera ännu fler hälsofreaks! 






Idag stod det förbränning på schemat så 1 timme cardio på crosstrainern kan jag bocka av nu! Svettigt värre men det är ju så det ska vara! Imorgon bitti kl 06 är det dags att infinna sig på .....kan du gissa vad??? :) Just det! Crosstrainern på gymmet :) Dit kan jag väl inte påstå att jag längtar men däremot ska det bli skönt att köra axlar och mage på gymmet efter jobbet! 
Ska träffa Hanna som är en av tjejerna i "coaching till livsformen" och gå igenom träning och kostupplägg imorgon eftermiddag, vi ska också göra tanitavägning nr 2 och då ser vi resultaten av de första veckornas slit! Ska bli jättekul att se hur det har gått för henne, träningsvärk har hon fått känna på allafall sen sist vi träffades! 
Vill ni följa Paulina, den andra tjejen som är med i "CTL" så kan du läsa hennes blogg här! Hennes mål är ju att bli starkare/bygga lite muskler och få ner fett%! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar