onsdag 6 oktober 2010

besviken men nöjd.....

bild från google
Åååååh, va sur/besviken jag blir! !! Det blev ingen provsmakning av celsius idag på gymmet p.g.a ett missförstånd mellan våra yra ägare och de på Celsius. Så tyvärr får jag vänta ett tag till ....


Men det blev däremot ett riktigt gott rygg och biceps pass  med 1 timme förbränning efteråt, extra skönt med förbränning idag eftersom träningsvärken efter gårdagens benpass är grym. 
Spegel spegel på väggen där....
Spegel+pump i biceps+ Tess+kamera=Biceps pose!!

Och en till.... Jag gillar den från alla vinklar! hahaha ;) 
bild från google
Har bestämt mig för att lägga lite extra fokus på axlar och trapezius i höst. Tycker det är skitsnyggt med stora axlar fast det ska ju ändå vara symetriskt. De tittar väl fram lite mer ju längre deffen går.... 


När jag stog på min crosstrainer idag tänkte jag på hur socialt det är att gymma. Alla som är där har ju något gemensamt- träningen. Alla har säkerligen olika mål men vi står alla o drar i maskinerna, lyfter våra hantlar och svettas på cyklarna. Det finns ju alltid någon att prata med om man vill :) 
Själv är jag en ensamvarg på gymmet, oftast blir det inte jättemycket snack utan fokus på träningen. Jag är väl lagom social på gymmet skulle jag säga, vill inte ha för lång vila mellan seten men ibland så hamnar man i ett samtalsämne man brinner för o då är det ju kört! 
Särskilt pensionärerna som är på gymmet är ju inte supereffektiva, men de tycker nog att det är kul att gå till gymmet och få vara kring folk och prata o umgås, bättre att göra det på gymmet istället för på fiket! Man blir ju ändå lite imponerad av dem, jag hoppas verkligen att jag blir som dem när jag är gammal, med med lite mer tempo kanske... :)   


Matlagningsdags! Kika gärna in snart igen! 


2 kommentarer:

  1. Förvånad över att det inte var någon provsmakning....not!!! DEt är väl lite som vanligt på HB ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja Emilie, jag kan väl inte heller påstå att jag är förvånad att det inte blev nåt... Som vanligt...

    SvaraRadera