fredag 9 juli 2010

Hantlar i alla former!




Hantlar, måste säga att det är nog de redskapen jag kör mest övningar med i gymmet. Går ju träna hela kroppen med dem. Kommer alltid på mig själv när jag är på nytt gym att jag dras automatiskt till hantelstället.... Vanemännsiska som man är... :)






Idag blev det lite bröst och mycket biceps! ÄÄÄÄlskar träna biceps, vet inte varför men I LUV IT! Kul att se att kulan ökar lite för varje år som går...



Känner att jag måste sätta nya mål och stukturera upp min träning lite mer, den blir så impulsiv under sommaren för ingen vecka är den andre lik. Et mål har jag alla fall, efter mina 2 veckors semester så blir det till att gå på ketodieten igen, minst 4 veckor! Jag till skillnad från de flesta ska träna mer på min semster än vad jag gör annars, varför? För att tiden finns! Att kunna träna i lugn o ro och inte behöva stressa till jobbet eller hem utan kunna köra ett monsterpass om jag känner för det, så nu jäklar ska här byggas!
Ungefär så här pigg är jag nu så det är dax att krama kudden några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar