torsdag 22 juli 2010

Igång igen!

Bild efter rygg/bicepspasset igårkväll! Ibland faller ljuset bra....
Avslutningsövningen, här ska det sista ut!!!!

Igår var passet på gymmet återigen sååå skönt, hade grymt bra kontakt i alla övningar och svetten den sprutade, puh! Rygg o biceps stod på schemat, känns underbart att träna på igen nästan som vanligt. Det blir ju lite si o så under semestertider....

Det här är en av mina favoritövningar för att verkligen pumpa skiten ur biceps!! Igår körde jag denna övningen sist av 4 bicepsövningar så när jag skulle köra sista setet hade jag sånt jäkla tryck att jag knappt inte fick ihop armarna..... eller var jag bara så jäkla tröttt....
Tänkte fota lite övningar som jag gillar o lägga ut här på bloggen i en liten "träningsbank" så kanske du kan få lite nya ideér till din träning!

Har du gjort någon beställning från www.fitnessfemme.se än?? Jag ska lägga en order snart, kan behöva lite nya träningskläder att muntra upp sig med!


2 kommentarer:

  1. Looking good!!

    Skitbra med lite tips på övningar..Skulle uppskattas!!
    Jag fastnar lätt i samma hela tiden..

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas jag får lite tid över väldigt snart att fota övningarna, alltid kul att kunna inspirera andra!

    SvaraRadera