tisdag 13 juli 2010

Nails!

Slänger in lite nagelbilder på naglar som jag gjort nyligen, det blir ju inte så mkt nagelsnack närmsta veckaorna eftersom jag har semester o inte gör några naglar just nu. Men jag kommer att lägga upp några inspirationsbilder än då!
Franska med svarta prickar o blommor.


Rosa neon med zebraränder som jag gjorde för ca 2 månader sedan.



Franska med lila/rosa o gröna ränder.



Mina glittrande sommarnaglar!


Franska med Gul/ orange flakes på.


Min kära mammas marmorerade naglar i rosa o lila!



Same same!





O ett somrigt foto jag tog på stranden de få timmar vi hann vara där i lördags!


Vill önska alla nagelkunder o alla andra jag känner med för den delen, En riktigt skön sommar! Njut av värmen :) det finns ju vatten som svalkar! O kom ihåg att naglarna växer extra snabbt nu under sommaren pga all soll o värme, men också alla B vitaminer vi får i oss lite mer av så här i sommartider! (Tänker på ölen.... :) ) Men vi får ju också i oss b vitaminer genom fullkornsmjöl, skinka, lever, ärter, bönor o havregryn m.m, så mumsa på av dessa läckerheter! Kroppen behöver ju B vitaminer för att främst omsätta kolhydrater, proteiner och fetter till energi så vi orkar röra på oss i sommarhettan! :) Överkurs för en nagelintresserade kanske....


Olja, fila o vårda dina naglar i sommar! Jag är tillbaks på jobbet igen den 26 Juli! Fullbokad vecka 30 o 31 och har några tider kvar vecka 32!

Tills dess får ni höra från mig här istället!

1 kommentar:

  1. Ser att du lagt ut 2 bilder på mina nails =) tack för att du alltid gör dom så snygga !! / Pau

    SvaraRadera