tisdag 6 juli 2010

Påfyllning av kosttillskott!








Blev ju överlycklig när jag kom till jobbet idag o såg att jag totalt glömt bort mitt paket jag beställt från TOPFORMULA! Förra veckan var kaos o denna veckan lika dan så därrför hade jag inte haft tid att tänka på mitt paket som jag sååå längtat efter! Hade beställt ny smak på BCAA, ananas iastället för apelsin, och testade den idag, resultatet...... Apelsin vann denna ronden! Så nu är det bara att äta sig igenom hela burken o köpa apelsin nästa gång igen...



En Preworkout, lite prottepulver, EEA en smartshaker och ett par dragremmar fanns oockså med! Någon J-vel snodde mina dragremar på gymmet (Grrrr) så då var det bara att investera i ett par nya!




Måste verkligen göra lite reklam för smartshake, en liten shaker med 2 extra bottnar där du kan lägga i tex dagens intag av aminosyror o 1 dos proteinpulver, så slipper du släpa på alla småburkar! Really clever!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar