måndag 12 juli 2010

R.I.P

Våran ena katt tyckte väl att han fick för lite mat så han fixade kvällsmaten själv i förra veckan.... RIP stackars fågel men naturen har ju sin lag, that´s life! Tycker han kunde ge sig på skatorna o kråkorna istället för de små söta fåglarna... Ändå har han bjällra runt halsen men den stoppar inte honom....

----------------------------------------------------------------------------------------------

Då har jag jobbat min sista dag på 2 veckor och har lovat mig själv att INTE hoppa in o ta en enda nagel lagning eller jobba ens en minut på semestern! Så inga gratisråd om naglar o kost de närmsta veckorna! Hehe, man måste kunna koppla ifrån jobb på semestern men som egenföretagare krävs det mycket disciplin för att kunna låta bli jobbet helt. Men jag ska göra så gott jag kan! (Ska bara fixa momsen imorgon)

Ska sysselsätta mig med att renovera istället!
(Här skulle jag lagt till en bild på vårt fina renoveringsobjekt, men bilduppladdningen strular...)


Blir nog en tripp till skara sommarland på onsdag! Har inte varit där sedan jag var barn så det ska bli sååå kul!
http://www.sommarland.se
Då får jag ta fram min lekfulla sida igen! Skara och Liseberg blir man aldrig för vyxen för!

1 kommentar:

  1. Åh lilla pippisen!!! Men kissarna vill ju bara visa hur duktiga dom är som tog med mat hem till er ;) hihi
    Kom hit me!!! Kram Mia

    SvaraRadera