måndag 26 juli 2010

Strongman!


Jajemän, här står vi! Jag och David Nyström! Hann vann elitklassen i strongmantävlingen som hölls i Trollhättan vecka 28. Här har han precis lyft 290 kg (om jag minns rätt) i marklyft, ja man får ju erkänna att man blir imponerad! Du hittar hans tränings journal här: http://forum.body.se/showthread.php?t=67676
Nä jag vet inte hur man gör "krabban".... inga kommentarer tack! ;) Hehe

För övrigt så är det dags att ta tag i träningen igen efter några veckor med mindre träning halvkass kost och mycket husrenovering.

Idag var första dagen på dieten och jag har mått prima! Träningen kändes precis som vanligt, kände mig stark och uthållig genom hela ryggpasset! Inga personbästa idag men i helgen gjorde jag pb i dips, 18 st set 1 17 set 2 och 15 set 3, kändes underbart! Tog mina mått och gjorde en tanita vägning idag så jag vet vad har att utgå ifrån. (Tanitavägning= våg som tar fram värden på fett%, vattenmängd och muskelmassa i kroppen)
Vill du göra en sådan vägning så gör jag det på Hälsoborgen i Vaggeryd, kostar 350 kr och då utvärderar vi resultatet och diskuterar hur du ska nå dina mål, vill du sedan ha mer hjälp med träning/kostupplägg så hjälper jag ju dig med det också! Vet du vad! Jag känner mig givmild idag, jag drar av en 100 lapp på priset så vill du göra en vägning innan augusti är slut så kostar den 250 kr! Maila mig eller slå en signal på 0702 44 01 53 och säg att du såg erbjudandet på bloggen. Det är ju alltid kul att veta i vilken form kroppen är i!

Första dagen på jobbet idag med efter semestern, hade faktiskt ingen ångest över att vara tillbaka men det är väl så när man har ett jobb man trivs med! Glömde dock fota naglarna idag...


2 kommentarer: