fredag 23 juli 2010

Ta din träning till nästa nivå!


Inte mycket energi fanns i kroppen igår när jag skulle träna, men en portion PREWORKOUT gjorde susen o jäklar vilket grymt pass det blev!
Kan verkligen rekommendera Top Formulas PreWorkout , du tar den ca 30 min innan träning för att öka din styrka, musklevolym och uthållighet. Jag tar den för att få energi och för att kunna prestera mer på gymmet, man orkar mer helt enkelt! Och precis som igår, även om energinivån inte är på topp så lovar jag att den är det inom 30 min ! Även en vanlig motionär kan jag rekommendera den til
l för även om du inte tränar så ofta så är det bara bra om du orkar prestera lite extra de gånger du tränar, eller hur? Du kan beställa den på www.mabodynutrition.se


Om jag ska rekommendera något att inta direkt efter träningen (inom 15 min) så ta en portion av Top Formulas Whey Protein. Det är vikitgt att få i sig något direkt efter träning för aminosyrenivåera är då väldigt låga och då behöver kroppen snabba proteiner som är lättupptagliga så den kan börja återhämta sig.
Proteinet har låg laktos- och fetthalt, är lätt att blanda ut och finns i åtta goda smaker: choklad, jordgubb, vanilj, blåbär, hallon, banan, mintchoklad, päron/vanilj och neutral. Och den är skitgod även om du blandar med vatten, många proteinpulver är ju väldigt vattniga men inte den här!


2 kommentarer:

  1. Jag kör också deras preworkout och I löv it! MEN den smakar som jag vet inte vad, det är det absolut vidrigaste jag någonsin har druckit, jag fasar för det och det är precis att jag kan dricka den utan att få upp det igen hahaha. Men - vill man vara fin... :o)

    SvaraRadera
  2. Ja det stämmer Jenny, riktigt sur är den! Det suger i kinderna när man dricker den, men det är ju bara 2 dl ungefär så man får stå ut! Som du sa: vill man vara fin.... :)

    SvaraRadera