söndag 11 juli 2010

Hot hot hot!















Oja, det har det varit denna helgen! Och vad passar inte bättre än att fortsätta renovera huset i över 30 grader!







Jätteskönt med värmen men då ska man inte jobba utan ligga på playan o steka! När jag o B bestämde oss för att det var olidligt varmt att renovera så åkte vi till stranden. Nästan hela beachen för oss själva!!!


Fast klockan var ju 16 så då hade väl de flesta fått nog av värmen.... Passade på att ta lite pics med min i-Phone som jag sedan "lekte " med lite i telefonen. Det går att göra rätt snygga bilder bara man har rätt program att göra dem med!
By the way- älskar min nya bikini!!! Leopard så klart! Är helnöjd!!

B på stranden.





















I fredags var jag o tränade vid 21 efter stängningsdags, (b är med i styrelsen så några förmåner måste man ju ha) då det hade minskat några grader utomhus, blev biceps o bröst. O jag har haft så grymt skön träningsvärk i biceps hela helgen, det ska kännas att man lever!
Tyvärr hann jag inte med någon träning i lördags så nu blir det ett monsterpass ikväll, tänkte testa ben igen o se om knät håller, hoppas hoppas!!!
Vill ju börja köra benpress igen för när jag körde sist så hade jag på 280 kg 10 reps o 270 kg 8 reps, en 300 ska jag alla fall ta till hösten!
En dag kvar att jobba sedan blir det semester i nästan 2 veckor!!!! Det blir nog lååånga timmar att jobba imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar