lördag 24 juli 2010

Kesella - världens bästa livsmedel!



Ja det är det verkligen! Mycket proteiner, hela 13 gram/100gr! Inte så god att äta som den är men blanda i något smaksatt så blir det juvlig konsistens o smak!

Frukosten idag blev kesella som jag blandade med Top Formulas proteinpulver vanilj, det blev ju syndigt gott! Till det fick jag ta vad som fanns i kylen och då blev det banan och vindruvor. Funkar nog lika bra till efterrätt eftersom kesellaröran blev så söt av pulvret!
-------------------------------------------------------------------------------
Har hunnit med att göra vanlig manikyr på mina kusiner idag också, de skulle på bröllop så då får man ju hoppa in på semestern o jobba lite!
Ska passa på att äta bär i massor denna helgen för på måndag ska jag sätta igång ett 3 veckor långt diet experiment, då får jag inte äta bär o frukt som jag älskar!!!! Men däremot blir det massor av jordnötssmör!!! Säger inte mer nu, jag ska förklara senare! Jag testar nästan alltid dieter, tränings upplägg o övningar innan jag rekommenderar dem till en kund/klient för jag vill vara insatt i hur det känns och hur resultaten blir.
Ha en underbar helg! Nu blir det en sväng till gymmet innan festligheterna börjar ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar