lördag 28 augusti 2010

BAD ASS WORKOUT!

Glömde ju skriva om fredagens träning, inte mycket att säga egentligen... 
jag hade en nära döden upplevelse!!!!
Körde nämligen superset med mina kära ben muskler... behöver jag säga mer????
Fy F-n va jobbigt men efteråt gav jag mig en stor klapp på ryggen o tummen upp! 

Idag lördag skulle jag köra kondition men yr som jag är på mornarna (då jag packade) så fick jag med mig varma långa byxor och ingen BH med stöd i (ni tjejer med större än C vet vad jag menar...) Så konditionsträning var ju uteslutet.... :( Blev ett helt ok ryggpass med 35 min förbränning istället! 

------------------------------------------------------------
Veckans test 2. 

Investerade i en spikmatta idag, tror det kan vara bra för min stackars rygg som jag felbelastar sittande på jobbet hela dagarna. 
Bilden lånad från google.com 
Det var andra gången jag någonsin testade ligga på spikmatta idag när jag kom hem. Först är det inte en helt underbar känsla... konstig sorts smärta, sedan börjar det pulsera lite i ryggen för att sedan bara kännas gott  -- om man inte flyttar sig och ändrar ställning vill säga... ajajaja...
Såhär såg jag ut efter 20 min  med skön avslappningsmusik i öronen liggandes på mattan!


-------------------------------------------------------------------------

Just ja! Höll ju nästan på att glömma vad jag skulle avslöja för er idag...
Kan inte berätta allt men jag kan ge er en liten cliffhanger.... 
Jag kan om det går som jag vill -
 påverka det urdåliga hälsosamma matutbud som finns i vårt lilla samhälle Vaggeryd! 

Ska bli såååå kul om det här går vägen!!! 
Berättar mer när jag vet mer... :) 

Ha en skön lördag alla och för er som dietar önskar jag en go ätardag (om du nu har den idag...) !
 Njut ordentligt!!! 

3 kommentarer:

  1. Spikmatta är hur skönt som helst!! Mkt avslappnande efter hektiska dagar..
    Ligger ofta på min innan jag ska sova och när man vant sig så kan man lätt somna en timma och vakna upp och inte märker att den är kvar, hehe!

    Det här med maten låter ju riktigt intressant :) spännande!

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Haha ser inte så skönt ut på bilden ;)
    Kul Kul med maten, kan det ha något med skolan att göra?
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Madde: Ja spikmattan kommer nog bli en succe för en stressad Tess...

    Mia: Haha, nä det ser inte så skönt ut, men jag lovar att det var det så länge jag inte flyttade på mig... :)
    Maten ja! Ska bli ett kul projekt men inget med skolan att göra för tillfället... Kan berätta när jag kommer o hälsar på på torsdag!!

    SvaraRadera