tisdag 3 augusti 2010

Jobb!



Andra veckan på jobbet efter semestern, har varit mkt marmorering sista tiden så jag köpte in ytterligare 6 nya färger! De får ni se när jag har fått testa dem på någon av mina försökskaniner!
Marmorerade i vit pearl/cerise, rosa och brunt.

Det går att dekorera även med marmoreiringsfärgerna!
Mina nya naglar, syns inte så väl på bilden men färgen är cerise/rosa med vit pearl i kanten.
Min minsta älskling BLITZ (sibirisk katt) fick vara modell!

Rosa/vit pearl marmorering.

Har även börjat använda ett nytt märke på gelen till naglarna, Peggy Sage. Har använt deras andra produkter länge men inte deras geleér, men nu ville jag testa den på de kunder där pronails gelé inte sitter till 100% och hittills bara positiva resultat! Har ju lärt mig genom åren som nagelteknolog att alla geleér inte passar alla människor och därför vill jag har 2 märken att erbjuda mina kunder! De skiljer sig lite för Peggy Sage gelé blir lite tunnare men sitter ändå lika bra!
------------------------------------------------------
Update på dieten!

Har kommit på att det är galenskap att köra en diet såhär i slutet av sommaren men jag ska ändå köra denna veckan också och sedan fortsätta på en ketodiet fast med annan mat än proteinpulver och jordnötssmör. Det blir då mkt kyckling, torsk och nötfärs tillsammans med grönsaker o sallad, alltså inga kolhydrater men mycket bra fettsyror! Sedan blir det en ätardag per vecka! Denna dieten funkade skitbra i våras när jag körde den så från nästa vecka o ett tag framåt (med planerat uppehåll helgen vecka 33) blir det ketodieten som gäller! 2-3 kg vill jag gå ner och det borde inte vara så svårt att fixa! Men jag känner heller ingen brådska, jag vill bara ha en bra åretrunt form, med en formtopp i Januari då jag har planer på att använda bikinin igen på en vit strand med blått hav o palmer svajande över mig....
Träningen känns sådär just nu, har inte så mkt ork att träna för renoveringen tar mycket av mina krafter, men ett kort gympass är bättre än inget alls!
Mätning o vägning gör jag på fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar