torsdag 19 augusti 2010

Formcheck!

Bilder efter morgoncardion, idag var det extra skönt att få igång blodgenomströmningen i kroppen pga av en jävulsk träningsvärk sedan benpasset igår.... Gosch, hur ska det då kännas imorgon?? Men jag måste erkänna att jag älskar ha träningsvärk, är som ett kvitto på att jag presterat bra på gymmet! Ska ta lite formbilder för nu börjar snart min lilla diet mot formtoppning i januari! Ny tanitavägning ska göras också, alltid kul att veta hur statusen på fysiken ligger till! 
Ska bli skönt att kunna träna som vanligt snart igen när husrenoveringen är över för denna gången alla fall! Jag mår inte bra om jag inte får träna mina pass, men träningen är som meditation för mig- ökar min koncentrationsförmåga, minskar stress, stillar mitt sinne, jag blir mer harmonisk och det ger mig insikt i mig själv och hur jag funkar som person. 
Meditare som det heter på latin betyder ju föras mot mitten, centrum. 
Tummen upp för det, eller biceps upp menar jag...hihi.:) 

-------------------------------------------------------------
Sitter o lyssnar på musiken till BODYPUMP 75 och den är skitbra!! Längtar till kvartalsutbildnimgen i Stockholm om 2 veckor!!! Det är tävling samtidigt som utbildningen, sveriges starkaste bodypump instruktör och jag funderar på att utmana mig själv o ställa upp! Fast jag har ju inte varit på så många pump klasser sista tiden så det kan bli tufft, men jag får se hur formen känns just den dagen! Är den på topp så kör jag o siktar på vinst förstås! 

Här är låtarna: 
1. Fever – OneZeroOne
2. 
Watcha Say (B-Tastic Remix) – Henry Blank
3. 
Shut It Down – Pitbull featuring Akon
4. 
Wherever You Will Go (Handz Up Edit) – Jan Wayne
5. 
Bad Influence – P!nk
6. 
Cowboy Casanova – Carrie Underwood
7. 
I Will Be Here – DJ Lotus
8. 
Ravers In The UK (Hypasonic Remix) – Manian
9. 
More – Usher
10. 
Whataya Want From Me – Adam Lamber

----------------------------------------------------------------------------------
Vill du gå ner minst 10 kg i vikt? 

Håll då utkik på bloggen för snart 

kommer en utmaning till dig! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar