måndag 30 augusti 2010

Måndag!

Skrattade för mig själv idag när jag cyklade till jobbet för jag kikade ner i min cykelkorg och insåg att jag är nog  ett hälsofreak på riktigt - big news!!!! - NOT! ! Kesella, gurka, sallad, och en bok om kost låg o korgen, va bara tvungen att ta ett kort ! :) 

Vad gjorde jag av min sallad då? Självklart till lunchen!
Grillad kyckling, sallad, gurka, caschewnötter, och så tärnade jag ett 1/2 äpple och en potatis o blandadae med kesella som jag rört ihop med kryddor och en massa dill! Som potatissallad fast väldigt söt o god!
Vi tyckte det var lite roligt med skylten när vi fotade .... Dålig humor kanske... :) 
Idag körde jag min Bodypump klass på Hälsoborgen, måste varit för lite kolhydrater i skallen för idag blev det många fel.... men men, man kan inte alltid vara på topp! Ökade vikterna idag igen och det kändes i benen, Jiiiiisus vilken värk, det var trögt att cykla hem från gymmet idag men jag älskar känslan av att totalt tagit ut mig så jag knappt kommer hem - Sjukt men sant! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar