onsdag 1 september 2010

Är det en komlimang att bli tagen för en man? Japp!

Idag fläskade jag på med vikterna när jag körde rygg o biceps, blev ett snabbt o effektivt pass idag för jag var tvungen att komma hem i vettig tid för att packa inför morgondagen! Måste leta fram  ett par goa byxor för jag ska sitta 6 timmar på bussen till Uppsala, innan dess blir det lite jobb på salongen och så tänkte jag hinna med ett cardiopass på morgonen. (går ju inte vara utan träning i 2 dagar....) Vilodag på fredag, den fyller vi nog med lite shopping stället :)
På lördag blir det desto mer träning, SuperSaturday i Globen med instruktörer från hela världen! Ska bli riktigt najs! Tänkte köra RPM, Bodycombat,  Bodyvive- lunch- Bodyattack, kvartals utbildning i Bodypump, Bodybalance och sen får jag se om man orkar med sista passet.... 6 pass kanske räcker... skulle tro det :) Även stålkvinnans krafter tar slut nån gång! Hehe ..
-----------------------------------------------------------------------

Fick höra något på gymmet idag som inte många tjejer skulle ta som en komplimang men jag sträckte lite extra på mig när vår receptionist sa  ungefär följande idag: 


- Min man såg din ryggtavla förra veckan när du gjorde chins och tänkte att där är en kille i linne o militärbyxor, men sen var det ju en tjej när "mannen" vände sig om! Då undrade han vem det var....
Klockrent gissade receptionisten på mig med tanke på att på ena gymmet jag tränar är enda tjejen med lite mer muskler än normalt... =) Ganska höga odds att gissa rätt då!

Så jag tackade för komplimangen som jag tror att de flesta tjejer inte tackat för, man vill ju inte bli kallad man men i mitt fall så vill jag ju åt musklerna så jag blev jätteglad! Jag är nog inte som alla andra men vem vill vara en i mängden???? 
Vill inte åt så mycket mer muskler utan nu blir det fokus på att få ner fett% så de blir mer synliga istället!
MER MUSKLER ÅT FOLKET!!!


-------------------------------------------------
Ska försöka mig på att mms blogga under dagarna jag är borta så ni inte hinner sakna mig för mycket! Ska fota massor!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar