onsdag 29 september 2010

Utebliven träning idag... :(

Träningen började bra men slutade ganska tvärt! 
bild från google
Igår (tisdag) körde jag rygg o biceps och några magövningar på slutet -  so far so good! 30 min på crosstrainern efter det, tröttnade så jag byte till löpbandet,  roligt i 5 minuter så jag satte mig för att cykla sista 25 minuterna men fick sån smärta i magen att jag var tvungen att avbryta efter 10 min. Kutryggig åkte jag hem o låg i soffan resten av kvällen o kved... När jag vaknade i morse hade det gått över så jag körde morgoncardion som vanligt. Sen i em så kom det igen, som tusen knivar i magen, gaaaa!!!! Ont ont ont, men jag är den som väldigt sällan ringer återbud så jag tog mina inbokade kunder och körde lite instruktioner på gymmet. Så ingen träning ikväll för min del..... suck.. Hoppas magen är återställd imorgon så jag kan träna då för nu e jag sugen som aldrig förr! Längtar till varje träningspass för nu går träningen o deffen så bra! Inga rutor än men det lossnar här o där! 
Nu väntar soffan och imorgon blir det inget jobb på salongen utan en helkväll på gymmet med tanitavägningar, det finns 2 tider kvar om nån är intresserad! 


Bye bye! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar