torsdag 16 september 2010

Kungarna av Tylösand - det sämsta jag sett på länge..

Måste bara få avreagera mig idag.....
Satt o kollade några minuter på "kungarna av Tylösand" igår, ( btw en av de sämsta program jag någonsin sett! ) Alla fall skulle det komma dit en tauerare och då sitter en av tjejerna i huset o säger att hon inte tycker det är fint med tatueringar på tjejer för att det är inte så "classy" om jag minns rätt. Men då tänker jag såhär.... det är ju mycket mer "classy" att supa sig dyngrak i tv o göra bort sig inför hela svenska folket......... OR NOT! 
Inte mycket innanför pannbenet på endel, har väl supit bort de flesta hjärncellerna kanske....? 
Alla har ju rätt till sina åsikter o jag självklart tycker inte alla att det är snyggt med tatueringar men för F-N, man ska ju granska sig själv innan man börjar klaga på andra.. 
Här är gänget som ......(kommer inte på vad jag ska skriva)  som.... ja vad e de dem gör egentligen???
En liten eloge får jag väl ge till dem ändå för att de stället upp på att göra bort sig i tv för det underhåller ju säkert någon!
Ååååååh va gött! Nu fick jag det av mina axlar så nu kan jag tänka positiva tankar igen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar