lördag 25 september 2010

Nu börjar det hända grejer...

Jag bara älskar gå på diet i början för man ser resultat så fort! På mig har det släppt endel fett på armar och stuss nu i början, benen är alltid segt så där har det inte hänt mycket....:( kanske får ta till bindvävsmassage....  men det är verkligen den sista lösningen!  Har nog aldrig lidit så mycket som när min kära kusin Mia gjorde bindvävsmassage på låren -  o jag tål mycket smärta!!
bild från google

Smärta ska jag få känna av om en liten stund då det bär av till gymmet för att fixa formen på lår o rumpa och förbränna lite om tiden finns! Gott att ha ätardag idag, det betyder att lite onyttigheter slinker ner för att ladda musklerna med energi och för att hålla mig motiverad att fortsätta dieten! Av erfarenhet så äter jag inte så mkt "skräp" mat o massa godis för det pallar inte magen med. Och sen är det ingen skön känsla att känna sig proppmätt o magen är svullen o spänner, den missen har man ju gjort några gånger.... 

Ikväll ska jag o älsklingen till stan o fika o gå på bio. Självklart blir det action!
 RESIDENT EVIL - Afterlife i 3D  
bild från google
Ha de! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar