torsdag 16 september 2010

Skulle ju vilat..

... idag från gymmet, men man blir ju så sugen när man väl är där =) Hade ju möte med en klient ikväll o istället för att ge mig ut o gå i regnet så ställde jag mig på crosstrainern 40 min för att sedan promenera hem i regnet.... Brrr frusen in i benmärgen så nu sitter jag här med en kopp the o filten runtom mig. Mys mys! 
Har så sjukt ond träningsvärk i hela överkroppen idag så därför skulle jag vilat, men det är ganska skönt att få igång blodgenomströmningen o värma upp musklerna även om de värker.. Så då sa rösten i mitt huvud att det är ju skönt att köra en liten stund allafall :) 
Imorgon fredag  blir det till att pressa benen igen, måste toppa formen på lår/rumpa till bikini  säsongen i januari :) Och äntligen känner jag mig tillräckligt pigg efter förkylningen så imorgon bitti blir det till att börja med morgoncardio igen, slut på sovmorgon till 7.30 nu blir det upp o hoppa vid 6 nästan varje vardag fram tills vi åker i januari! En stark o klar målbild hjälper mig komma ur sängen på morgonen! 
Paulines bakdel är ju något att eftersträva....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar