onsdag 8 september 2010

Gillar överraskningar!

Min älskling kom förbi salongen med den här överraskningen till mig idag!
En krya på dig present! Godis en onsdag??? A va fan, en tycka synd om mig själv påse går väl ner nån gång per år får jag ju erkänna... 
 Jag som är en riktigt gottegris blev ju redan på bättringsvägen bara jag såg påsen :)
tror jag börjar piggna till nu...hihih...

Vill ha!!!! Byxorna är ju skitcoola! Såg dem i Cosmopolitans  hälsotidning!
Dem står högt upp på shoppinglistan! 
Självklart ingen träning idag heller.... Men däremot har jag läst ansökningar från många tränings sugna! Idag var sista ansökningsdagen för de som ville delta i min "nästan gratis coaching". Så nu ska jag läsa och plocka ut 2 som jag tror passar perfekt för att anta en utmaning närmsta 3 månaderna! 

Återkommer så fort jag informerat de 2 personerna och berättar för er vilka det blir! 
Hoppas att jag snart är så här pigg igen!!!

2 kommentarer:

  1. De där brallorna/tightsen är sjukt snygga..
    Har försökt få tag i de svarta på asos/adidas hemsida men de skickar ju inte till sverige :(
    (Asos skickar inte just DEN byxan till sverige, lustigt nog :P) Såå säg till om du hittar de någon annanstans ;)

    Jättebra tips om övningar..

    Och krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Ska kolla runt lite om jag hittar dem, blev kär så fort jag såg dem!!! Hade ju tänkt kolla Adidas men då kan jag ju stryka dem från listan då

    Nästan helt pigg idag faktiskt, sjukt hur fort kroppen läker sig!

    //Tess

    SvaraRadera