måndag 13 september 2010

Helgen!

Helgen flög förbi som vanligt i warp speed... Fredagen var jag på överraskningsfest med tjocka släkten för att fira kusin Madde 25 år! Badade badtunna och åt gott! Tänkte ju fått chocka kroppen med träning men det fanns ingen tid till det så det fick bli på lördagen istället.


Ensamma jag..... underbart :)
(Bilden lånad från google)
 Lördagen hade jag helt för mig själv, ingen man hemma! Jag älskar såna dagar då jag får vara ensam, tror det har att göra med att jag har ett så socialt jobb (pratar nästan konstant i 10 timmar på salongen =) och sedan gymmet efter det och då är det inte tyst mellan seten alltid...) så ibland är det skönt att stänga övriga världen ute för att få vara för sig själv. Städ, lite nagel jobb, monster träningspass, laga mat och lite coaching jobb och film stod på schemat. 


Söndagen bestod av sovmorgon och massa timmar i köket för att förbereda matlådor till veckan. Gjorde faktiskt kladdkakan och muslin som jag la ut recept på i helgen! 
Känner mig stark igen!!
kanske inte så stark....
(Bilden lånad från google)
Gymmet hann besökas även denna dag och det känndes sååå bra! Gjorde nog susen med lite vila för kroppen för jag kände inte av mitt onda bicepsfäste, edet ända jag kände av var träningsvärken sedan lördagen... love it! Tyvärr är inte förkylningen över till 100% men jag kan gymma allfall!!! 


Hoppas ni får en bra start på veckan! Den blir vad man gör den till....

2 kommentarer:

  1. Tycker med om sånna dagar, har en sån idag =)

    SvaraRadera
  2. Visst e dem underbara! En hel dag att vara helt egoistisk o bara tänka på sig själv!
    De behövs ibland!

    SvaraRadera