fredag 24 september 2010

Frukost!

Dagens morgoncardio avklarad, idag blev det 45 min spinning och 15 min på crosstrainer! Idag drog John blund i ögonen på mig hela vägen till gymmet men efter sen stund så är jag ju pigg som  en lärka som vanligt! Härligt med den energi man får efter träning på morgonkvisten! 
Passade på att laga en riktigt smarrig (men nyttig) frukost också! 
En pannkaka gjord på 3 äggvitor, 1 msk kruskakli och 1 dl vanilj proteinplver, blanda o stek på medelvärme.  På har jag kesella med jordgubbsfunlight och som topping blåbär och mango! LYX!! 
-----------------------------------------------------------
Resten av min fredag: 
- Göra ett kostupplägg till klient
- Jobba på salongen till 17 
- Öva nya releasen av Bodypump+ förbränning
-Laga nån go middag med laxfileér
- Göra ett träningsupplägg till klient
- Förbereda för möte 2 med Paulina(en av tjejerna från "coaching till livsformen")  
- Däcka i soffan 

Jag klockan 22 ikväll.....
CARPE DIEM!  Jag ska utnyttja den tills jag supar!!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad gött det ser ut! Det ska jag testa =) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg på dig med Emilie! Och den är precis lika god som den ser ut, om du vill kan du ta en äggula i, det är en smaksak!

    SvaraRadera