onsdag 15 september 2010

Rygg o biceps

fick sig en rejäl omgång idag på gymmet. Idag körde jag slut p ryggen med följande övningar: 
Smal Rodd snett uppifrån
Vanlig rodd smalt grepp
Chins
Latsdrag m 2 olika grepp
stående rodd i maxrack
efter detta blev det bara 3 futttiga biceps övningar (sittande hantelcurl/anders special övning/ hammercurl med rep) för det var det ända jag pallade med efter mitt monster ryggpass! 
NÄ, jag kör inte så breda chins jag bara "hängde" en  liten stund...
hade pass på chinsen idag så jag verkligen kunde pressa ALL energi ur latsen :)
BIG SMILE! 
-----------------------------------------
Just nu väntar jag på mina  blåbärscupcakes som står i ugnen, idag med smak av vanilj/päron med blåbär i. Ska avnjuta en om bara en liten stund! Endast 120 kcal per muffins o den e stor! 
(Receptet hittar du under recept och nästan längst ner)
Nu hann de ju bli klara! 
MUMS!!! 

-----------------------------------------
Visste du att lågkonjukturen inte bara har varit dåligt för sveriges befolkning, kvinnorna har faktiskt blivit hälsosammare pga minde pengar i plånboken! 
58%  köper mindre takeaway
63% köper färre drinkar ute
58% äter över lag mer nyttigt hemma
63% lagar oftare mat från grunden.
källa: cosmopolitan

---------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar