tisdag 7 september 2010

Snörvel....

Jaha, då har jag också fallit dit... sjuk, snorig, tjocka bihålor o ja, jag behöver ju inte dra resten ni vet ju säkert hur det är! Blev nog lite mycket med många timmars träning i lördags tillsammans med 1000 tals andra, många baciller i luften där... Sen sov jag ju hos superförkylda Pauline i Stockholm o miniförkylda Mia, sen kanske de goda dryckerna på festen på kvällen kan ha sänkt mitt immunförsvar till botten! O så höll jag min  Bodypump igår kväll.... å jag får väl skylla mig själv...

Jag vet att jag lovprisat korngräs o jag lovar att det hjälper men jag utsatte min kropp för extrema förhållanden i helgen (extremt nyttigt vs. extremt onyttigt)  och inte ens korngräset klarar av att övervinna allt..

Såhär pigg känner jag mig idag! Men när man har egen firma så är det bara att gå o jobba o hoppas på att dagen snabbt försvinner förbi! (Hoppas jag inte smittar några kunder bara)
Bilden tagen från google. 
Ingen träning närmsta dagarna då...... suger ju för visst finns det ingen gång man e sååå sugen på att träna som när man e sjuk o inte ska.... suck...
--------------------------------------------------------
Min outfit i lördags och jordgubbsvinet som sänkte mitt immunförsvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar