tisdag 21 september 2010

Träning vecka 38.

Just nu är jag inne i en period då träningen flyter på precis som jag vill! Lyfter bra vikter, har bra kontakt, orkar mycket och jag känner att tiden finns att lägga ner på träningen. Eftersom vi renoverat hela sommaren (och har fortfarande liiite kvar) så har träningen blivit lidande och när jag varit o tränat har jag haft dåligt samvete för att då kunde jag ju renoverat istället! O har man det dåliga samvetet o  känslan i kroppen under passet så blir det ofta inte 100 % bra pass. Men nu när det är så lite kvar (av detta projektet) så kan jag fokusera på träningen igen och det flyter på som aldrig förr! Underbar känsla!!! 


 Träning som ska genomföras denna veckan! 
Förbränning 50 min 5 dgr.  
Måndag: Instruera Bodypump+ 30 min förbränning
Tisdag: Förbränning 1 h 
Onsdag: Bröst o triceps + förbränning 30 min
T0rsdag: Axlar o mage + förbränning 30 min
Fredag: Ben ev rygg 
Lördag: Öva nya Bodypumpreleasen  + förbränning 30  min
Söndag:  Öva nya BP releasen + förbränning 30 min. 


Då har jag förbränt ca 6000 kalorier denna veckan om alla pass blir genomförda som planerat vilket motsvarar nästan 1 kg rent fett på kroppen, det gillas! 


Ingen vila?? NOP, inte denna veckan för jag måste öva på pumpen annars brukar jag försöka vila en dag under helgen! 
Mitt mål= liiite mer muskler o mindre fett! 



2 kommentarer:

  1. Vad kör du för förbränning?

    SvaraRadera
  2. Jag kör på gymmet o då beror det på vad som är ledigt, jag kör oftast på crosstrainern eller spinner jag med puls på ca 65 -70 procent av maxpuls. Gillar inte promenera på löpbandet för av någon anledning går tiden långsammare när jag går där ! ;)
    Sommartid varvar jag med powerwalks utomhus, lite frisk luft skadar ju inte gymråtta som man är. :)
    // Tess

    SvaraRadera