torsdag 2 september 2010

Mms bloggar!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag ska göra ett projektarbete om träning, rättare sagt benstyrka. Jag har 10 testpersoner som jag ska testa nu nästa vecka, dom kommer få testa sin maxstyrka i benen och repetitioner på 75% av max. Nu till min fråga, dom ska få övningar att göra hemma i 10 veckor, 3-4 gånger per vecka, har du några bra förslag på övningar som man enkelt kan göra hemma för att utvecklas i sin benstyrka?
    Tack På Förhand / Amanda

    SvaraRadera
  2. Hej Amanda!
    Kul idé till projekt arbete!
    För att jag inte ska göra dubbelt arbete vill jag bara veta:
    Är det hemma träning i hemmet eller på gym du vill ha förslag på övningar till?

    Ska svara lite fortare nästa gång, har ju varit bortrest o många järn i elden om vanligt!


    //Tess

    SvaraRadera