tisdag 14 september 2010

Mat för dagen!

Mat mat mat....
Finns ju inget godare mellanmål än kesella o färsk mango o passionsfrukt!
Idag blandade jag kesellan med
funlight tropisk för omväxlingsskull! 
Måste säga att dagar som denna när man jobbar från tidig morgon till sen kväll och kör ett gympass efter det så finns inte så mkt energi kvar till göra avancerade matlådor....Då springer jag alltid till ICAs frysdisk o köper en påse med färdigblandade grönsaker o steker dem - kan det bi smidigare! NOP! 
Idag  blev det stekt kycklingfile och nudlar till  mina färdiga wokgrönsaker, färdigt på 15 min! 
När jag ändå skriver om mat så kan ni få kika in i mitt kylskåp, fylls mest av kesella,
grönsaker, matlådor, äggvita på dunk, sallad, yoghurt o ekologisk mjölk.
What else do you need??? 
-------------------------------------------------------
Träningen då? Flyter på hur bra som helst!!! Vilan gjorde verkligen susen inte bara en paus från träningen utan min PREworkout också. Ibland kan man ju behöva ett uppehåll från vissa tillskott för de förlorar effekt,(kroppen vänjer sig) och nu när jag började med min Preworkout från TopFormula i dag igen så fick jag sjuk mycket energi! Kände för att dansa till den ovanligt grymma musiken som var på gymmet idag, tog i som fan, skitbra kontakt med musklerna, energi som nästan sprutade ur öronen på mig, kändes helt sinnes som en vän till mig brukar säga... :) 
Började nästan undra om nån blandat i annat i burken.... Älskar sådana pass när energin aldrig tar slut!! Hög på endorfiner (o lite koffein) , den e fin den! 

Idag blev det axlar o triceps som fick lida, 4 övningar på varje muskel och 20 min cardio att avsluta med! 
Jag o min pumpande energi.... iklädd ny topp från NIKE
som inköptes på konventet förra helgen! 
Känner att det varit mycket mat o recept sista dagarna så nu i veckan får det bli mer träning o gym snack, ska väl klämma in lite naglar också, har varit skitkass på att fota igen...
Toooodels! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar