torsdag 23 september 2010

Coaching till livsformen/Presentation....

..av Hanna som är en av tjejerna som jag valde att coacha till sitt livs form på 15 veckor! Jag bad tjejerna skriva en liten presentation av vem de är och varför de ville anta utmaningen att göra en livsstilsförändring! 

Hanna Sandén heter jag, är 30 år, gift och har tre barn. Efter varje graviditet stannade några kilon kvar, och det nya livet som stressad småbarns förälder gjorde det svårt att ta hand om sig mig själv när det gäller kost och träning… Men måndagen den 20 september 2010 börjar min resa mot mitt nya liv! 
Mitt mål är att gå ner 17-20kg och då nå min idealvikt. Anledningen till att jag gör detta är att jag vill ändra min livsstil så att jag kan vara ett föredöme för mina barn. Sund kost och motionsvanor som jag kan föra över på mina barn.  
Eftersom jag har ganska många kilon att gå ner kommer jag först börja med en kur med VLCD produkter från God Balans. (Detta är något jag testat innan och har goda erfarenheter av.) Steg två blir fokus på träning, främst på gym, och kost enligt GI. 
Ska bli grymt roligt att få komma i gång och sätta lite fart!

Hanna har redan gått på God balans VLCD 2 veckor för några veckor sedan och tappade då 7 kg! Denna veckan började hon igen för att köra ca 2 veckor och sedan gå över till bra kost och mer träning. Hennes kost/träningsupplägg kommer jag skriva mer om senare! 

2 kommentarer:

  1. Det klarar du lätt...
    Mats A

    SvaraRadera
  2. Ska bli roligt o intressant att följa Hannas resa!

    SvaraRadera