fredag 17 september 2010

Dags att öka vikterna!


Benpasset idag kunde nog inte ha blivit mer lyckat, ska börja lägga på lite mer vikter igen på benpressen för idag gjorde 15 rep på  250 kgnu när knät e bra igen ser jag ingen anledning att hålla tillbaks på vikterna! WIIIIIWOOOOO! Innan dess körde jag benspark , kändes också bra idag på 80 kg ca 10 reps varje gång. Utfall,  kickback i maskin och raka marklyft kördes också - ett helt ok pass! Just ja, körde ju triceps o mage med och avslutade med lite cardio o promenad hem! Fett ska brännas som aldrig förr nu när jag e frisk igen! NÖJD Tess! 
-----------------------------------------
Besök hos MA. 
Imorgon ska jag till MA Bodynutrition i Jönköping för att fylla på skafferiet med lite kosttillskott! Började idag fundera på hur mycket pengar man lägger på tillskott men blev mörkrädd av bara tanken så jag började aldrig räkna.... :) 
Jesper Kvarnhammar ska vara på besök i butiken imorgon så jag får se om man kanske får se lite muskler flexas imorgon, har hört att han e i bra form! Ska ha kameran framme!!! 
----------------------------------------
Ha en skön fredagkväll! 

2 kommentarer:

  1. hej du som är tränings expert. jag skulle vilja ha en mindre och fastare rumpa. finns det några övningar som man kan göra hemma? tacksam för svar=)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja tusentals övningar finns att göra hemma!!! Ett tips jag kan ge dig är att gå in på Youtube/google och söka på träning, workout, hemmaträning m.m. så brukar det komma upp massa övningar! Sök på BODYROCK så får du många program för allt ifrån bara vissa delar av kroppen till hela kroppen!

    Jag skulle rekommendera
    - utfall, finns massa olika versioner på. Vanlig på golvet, en fot lite högre upp, då kommer du kunna gå djupare och effektivisera övningen. Stillastående med ett ben i taget eller hopp emellan o sedan byta ben. Gående utfall, variationerna är många, bara att välja!
    - Gå i trappor
    - Knäböj, finns många olika varianter där också.
    - Raka marklyft
    - Men framförallt så är det kosten det hänger mycket på också om man vill ha en mindre o fastare kropp. Ät nyttigt i kombination med träning så kommer garanterat resultaten!
    Lycka till!

    SvaraRadera