söndag 19 september 2010

Tanitavägning 100 kr!

Erbjudande! 
Tanitavägning endast 100 kr på Hälsoborgen i Vaggeryd 
tis 21 September och Torsdag 30 September från kl 17. 
(ord pris 350 för 45 min) 


(Du behöver inte vara medlem i Hälsoborgen för att boka tid)
Vad är en tanitavägning?

En våg du ställer dig barfota (med kläder) på  och får då ut värden på din vikt, fett% och kg, BMI,vattenmängd, basalomsättning, muskel o organmassa m.m. Helt enkelt en överblick över dina värden i kroppen! Och en sammanfattning på hur mkt du behöver gå upp eller ned i vikt för att nå ditt mål! 
Vi kollar av och diskuterar utgångsläget och hur du ska nå dina mål! ( Tar ca 15 min)
Boka tid med Therése (jag) på 0702 44 01 53
Lic Hälsocoach, gym/grupptr. instruktör o
kostrådgivare. 




2 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Mias kompsi Maya som skriver, vi träffades på hennes och Johans inflyttningsfest i Uppsala! Mycket inspirerande blogg du har, både vad gäller träning och naglar! Vilken energi du verkar ha!! :) Sjukt imponerad! Vet du ngt ställe i Stockholm där man kan göra denna tanitavägning til ett bra pris?

    /Maya

    Ps Grattis till giftermålet!! Ds

    SvaraRadera
  2. Hej Maya!
    Va kul att du gillar bloggen! Ja det ryms endel energi inom mig därför måste jag ju göra av med den!

    Jag har faktiskt inget ställe jag kn rekommendera i sthlm som tanitavägningar utan du får nog bara googla eller kolla gymmens hemsida för nästan varje gym har en, även de flesta som kör personlig träning.
    Hoppas du hittar någon!

    Tack för gratulationen!

    //Tess

    SvaraRadera