lördag 11 september 2010

De utvalda till coachingen!

Så var det klart vilka det blev som jag ska coacha gratis i höst! Av alla ansökningar (25 st) hittade jag 2 tjejer som verkade extra taggade, motiverade och verkligen ville göra en livstilsförändring! 
Följande text kommer sättas upp på gymmet där jag jobbar o ev andra liknande ställen: 

Följ resan med Hanna 30 år, en trebarnsmamma som har som mål att komma tillbaks till den form hon var i innan barnen kom, ca 17 kg lättare! 

Och Paulina, 17 år som vill komma i sitt livs form, bli riktigt vältränad,  ”tighta till” kroppen o få grymma träningsresultat! 

Du får ta del av deras tränings och kostupplägg som jag gör. Uppföljningar av vikt, mått och träningsprestationer. Ta del av deras med och motgångar, deras tankar, mina tankar, hur jag motiverar o puschar dem till sitt livs form under 4 månader!  
Kanske du själv kan snappa upp något tips! 
Du kan följa dem på min blogg där jag uppdaterar nästan dagligen med nyheter inom träning, hälsa, skönhet, kost och träningstips och lite privat också! 
Deras förvandling börjar inom kort! 
Kika gärna in på bloggen o lämna en kommentar!                                               
Adressen hittar du på flikarna längst ner! 
 Therese Svedbom, Lic Hälsocoach, gym/grupptr. instruktör 
--------------------------------------------------------------
Så framöver kommer ni få följa tjejerna, hur det går för dem med träning, kost, målbilder, motivationen o familjeliv, lite bilder från träningarna hoppas jag få in också! Återkommer med mer bilder o info om tjejerna! 
Ska bli ett kul "projekt det här! Hoppas du följer med oss i utvecklingen! 

1 kommentar:

  1. Ska bli skitkul att följa dessa personer och deras utveckling :)

    SvaraRadera