torsdag 16 september 2010

Coaching!

Sitter just nu och laddar inför ett PT pass med en klient, blir mkt övningar på matta med egna kroppen eftersom hon ska kunna göra allt vi gör hemma själv med mig skrikandes o puschandes inne i huvudet...
Rygglyft med rotation. 
-------------------------------------------------------------------
Efter det ska jag ha mitt första möte med Hanna, tjej nr 1 som är med i utmaningen och ska gå ner i vikt. Så idag blir mkt snack om upplägg av kost o träning, tanitavägning o mätning samt lite allmän info, kolla startläget helt enkelt! 
Sedan blir det till att fila naglar hela eftermiddagen för att ikväll avsluta med en tanitavägning på en klient! Det är tur att det är nära mellan jobben när man springer emellan.... 
--------------------------------------------------------
Måste försöka hitta det roliga i dagar som denna när det regnar o är grått utanför, inuti mig försöker jag hålla solen skinande hela tiden med positivt tänkande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar