måndag 6 september 2010

Les Mills SuperSaturday 2010!

Ja då var det måndag igen med en skillnad från en vanlig måndag----- jävulsk träningsvärk, men det visste jag ju att den skulle komma! Har man varit på träningskonvent en dag så tillhör det ju träningsvärk, man betalar ju för att få den egentligen så jag ska inte klaga! Haha.. 

Helgen i Uppsala/ Stockholm har varit super, det enda jag blev lite missnöjd var att vi missade "huvudattraktionen" BODYPUMP pga fel information/missförstånd från "infodisken".... Grrrrrr, det var den klassen jag VERKLIGEN ville gå på.... suck, kommer irritera mig i minst en månad framåt!!!! Missade RPM klassen också pga av att första combat klassen var försenad, (dålig start) men annars var dagen skitrolig! 

Lovade ju fota mycket men glömde kameran hemma i Vaggeryd!! Lite bilder blev det ändå! 
Började dagen med lite shopping! 
BODYPUMP med Susan, Oscar P, Oscar N som var min BP  lärare! Grymt tryck på hela klassen,
 ska lägga upp en film senare!  
Klassen som vi missa..... 

Lunchen var riktigt god, fast all mat är väl god efter träning! 
Stötte på Jesper, min lärare på  GFMI utbildningen!  
Återhämtning i "FATBOY" säckarna! 
Efter lunchen hämtade vi luft
Och laddade  med ny energi! 
Såhär pigg bli man då!
Väntan ....
Och en biceps såklart!!! 
Skulle göra klädbyte o kom ut med lika dana toppar.... Nyinköpta nike linnen! 
BODYCOMBAT. 
Mia hämtar NRJ! 

Pausade faktiskt en låt sista Combat passet.... Det blev ju 2 st pga fel info... 

Dan, Pernilla B o Sarah som instruerade Combat, grymma!  
Tro det eller ej men det är ifrån Combat klassen.....
Goodiebag med lite gåvor från dagen, gratis e alltid gott! 
Trötta efter dagens träning! 
Vi har redan bokat in nästa års Super Saturday- ett måste!!! 

Nu är det dags att ta tag i alla måsten här hemma, bloggar snart igen, hann ju inte berätta 1/3 del av vad som hänt under helgen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar