fredag 24 september 2010

Hotellet är bokat i Göteborg till årets största träning/hälsomässa "Fitness festivalen 2010"  nu hoppas jag tiden går fort tills dess!!!! Älskar du träning? Då är det mässan för dig, läs mer på
www.fitnessfestivalen.se

Svettig Tess idag efter 1 h bodypump och 30 min cardio!
Skönt att köra igenom hela kroppen ibland.
Älskar den nya releasen, många låtar där man kan ska öka vikterna och det är garanterat den effektivaste axel och maglåten genom tiderna!!! Mina deltagare kommer hata mig under passet men älska mig så fort de ser resultaten komma! :) 

Haha, lite energi hade jag kvar till en biceps pose! :) 
Nu är det dags att sätta igång med kvällens kostupplägg, sedan blir det soffläge för min del! 
Go kväll! 

2 kommentarer:

  1. Åh vad skoj!! Vem ska du dit med?? Jag blev as sugen =)

    Händer i helgen då??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag o Björn sedan ska Paulina som jag coachar också dit! Häng med du med! Blir ju asroligt!!! Har ju sagt o flera år att vi ska dit men det har inte blivit av men äntligen!!!!!

    Helgen blir lugn som vanligt, tänkte ta en bio ikväll och om det är uppehåll imorgon får det bli husrenovering!
    Vad ska du själv hitta på?

    Kram

    SvaraRadera