onsdag 29 september 2010

Coaching till livsformen! Presentation av Paulina.

Här kommer Paulinas presentation av sig själv som  jag bad henne skriva till bloggen. Paulina är ju en av tjejerna som jag valde till utmaningen "coaching till livsformen på 15 veckor". 


Paulina Wibeck heter jag, tjej på 17 år. Läser på gymnasiet, en linje kallad entreprenör på John bauer gymnasiet i Jönköping. Har precis startat ett företag med 3 andra tjejer som inriktar sig på kosmetika. Har pojkvän sen 2 ½ år tillbaka. Har alltid haft stort intresse för träning. Jag har alltid viljat få en tajtare kropp med snygga muskler. Men då min erfarenhet av kost o tränings upplägg inte finns, så sökte jag till Tess utmaning, vilket jag tyckte skulle passa mig perfekt. Hon hade skrivit upp på bloggen, precis det jag gått o tänkt på i månader att det vill jag förändra på min kropp. Alltså tajtare kropp, mer muskler osv.. Sen behövde jag verkligen en extra spark i baken för att komma igång på allvar igen, efter skador o liknande. 
Jag har gått på diet innan, men eftersom jag inte riktigt haft den här extra sparken så har det inte blivit längre en bara nån vecka, tyvärr. 

Nu ska detta hålla på i ca 15 veckor, och jag ser framemot det varje dag. Ja , man kan säga att jag faktiskt vaknar med ett léende på läpparna då jag ska ut o ta min morgonpromenad eller sätta mig på motionscyklen och gå till gymmet för att låta musklerna lida . För jag tycker detta kommer bli riktigt rolig utmaning och få se resultat ! Let's go big ! ;)



Uppgifter om mått o vikt m.m. kommer senare när vi har gjort vägning nr 2 då det finns material att jämföra med! 

Önskar Paulina lycka till, men med den motivationen hon har så blir det här inga problem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar