söndag 19 september 2010

Naglar gjorda i veckan.

Korta naglar går också göra så att de ser långa ut! 
Franska med blå/guldränder och några deko blommor. 
Rosa glitter, svarta pärlor. 
Stilrent i mörkllila. 
Kaos har jag döpt dessa till, en slags marmorering då jag
drar penseln dit jag känner för!
Nya färger: svart pärlemo och silver! 
Samma sak fast med vit pärlemo och silver! 
Cool orange med ränder i brunt o lite glitter som grädde på moset! 
Lackade i startk röd/rosa
Kaos naglar på syster också med deko. 
Helt fullbokat i almanackan nästa vecka så även en tid för att laga kan vara svårt att få in... Visst är det bra när det är fullbokat men någon lucka är ju alltid skönt att ha. Det är så det är att vara egenföretagare, det går lite  perioder hur mycket man har att göra. Som tur är så går ju mina två jobb bra ihop för när det är högsäsong för naglar som på sommaren så är det ju lugnare på gymmet o med coachingen, så för att summera så har jag högsäsong året runt! :) Det är skönt att ha att göra för jag är allderles för rastlös för att sitta o glo på tv och inte göra någonting, inte mer än 1 dag i vecka allafall! Söndagar brukar bli den dagen jag inte jobbar (förutom lite pill på datorn) utan tar det lugnt, sover ut och gör vad jag vill! 


Så nu ska jag rösta, städa, gymma, förbereda matlådor, liiiite datajobb och sen hinner jag nog slöa i soffan ikväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar