torsdag 23 september 2010

Veckans Test!

Visst är det underbart att krypa upp i soffan med en kopp varmt the nu när höstmörkret närmar sig?! Aja, en kopp framför datorn duger ju också! ;) 

Denna vecka snubblade jag över en thesort jag inte sett innan. Själv dricker jag inte kaffe så då får det bli the istället! Kunde inte motstå att köpa Friggs the med smak av äppelpaj!!! Hur gått låter inte det??? Äppel/kanel/vanilj= lyckad kombination! 
Jag har aldrig socker i the (ibland sötningsmedel) så jag vill gärna ha sorter som är mycket smak på och som inte är beska, o dessa två passar ju in i den beskrivningen! 
Friggs Chai the har jag smakat innan och chai(kanel/nejlika/kardemumma)  går ju alltid hem också! Påminner ju lite om julen för dig som vill ha en försmak av vad som komma skall :) 
Tyvärr kommer jag inte ihåg priset.. Klart godkända båda två! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar