tisdag 28 september 2010

Shopping makes me happy!

Här sitter jag själv på morgonen o lyssnar på peppande musik! 
Startade dagen med att spinna en timma på gymmet med start kl 06.00 


Kesella frukost på det, lite nageljobb och sedan full fart in till stan. 


Svettigt värre! 
Oja! Lite shopping får mig alltid på bra humör, inte för att jag var nere eller på dåligt humör men gladare blev jag allafall! 
Gillar "Energetics" modell på handskar för de har inte så mycket stoppning i handsken och så har de smarta snören fastsydda att dra i när man tar av sig handsken - skitsmart!! Finns att köpa på Intersport 180 kr. 

Ny träningsväska, hanskar, topp och linne! 

Hann också in en sväng på MA Bodynutrition till Anders o Mia o säga hej och handla hem preworkout från TopFormula - The Best!!! Nu är de snart klara med renoveringen av butiken och det blev ju skitbra! Har ni frågor om kosttillskott så rekommenderar jag er verkligen att besöka dem i butiken för de är såååå kunniga och erfarna när det gäller kost o träning! 
Något jag älskar med stan är att man kan äta gott o nyttigt även om man äter ute på restaurang, idag blev det en räksallad på PRIMA (utan pizza brödet) som jag älskar!!! Där jag bor finns det bara ICA o preem att handla sallader på om man inte vill ha en traditionell "pizzeria sallad" som inte smakar speciellt gott tyvärr. Så vill man äta nyttigt så är det matlåda varje dag som gäller! 
Toppen från SOC  o linnet från NIKE! 

Och ett par skor. Kom på att det är dags att leta fram benvärmare, knästrumpor och tjocka strumpor om man vill följa modet, de ligger någonstans långt in i garderoben! Tur att man e hamster så man sparar på kläder..... :)

Nu ska jag städa av lite här hemma, sedan blir det da gym! Idag blir det rygg och biceps + förbränning= långt pass!
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar