onsdag 15 september 2010

Vitaminer o omega 3 i godis!

Min kvällsmat igår tisdag, chockladpudding 2 som jag la ut recept på. Kändes syndigt att käka till kvällsmat så gott var det. Kan tänka mig bjuda på det till efterätt nån gång :) Men chocklad i kvällsmaten..... det blir det nog inget mer av nu när jag käkar extra nyttigt...

-----------------------------------------------
Godis med bra innehåll! 

Ni vet ju att barn kan ha lite svårt att äta frukt o grönsaker ibland, kan vara lite svårt att få i dem alla vitaminer, mineraler och omega 3 de behöver. Nu har det kommit något som liknar o smakar godis som innehåller dessa ämnen! Vilken unge skulle säga nej till en kletig mask eller en söt vingumminalle??????
Tycker jag var skitsmart! 
Rainbow light heter företaget o producerar kosttillskott och annat för att "göra skillnad på folkhälsan, djurs hälsa och vår planet" som de skriver. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar