onsdag 4 augusti 2010

Dagen i bilder!

Startade dagen med att MINX:a Stinas tår med ett av mina favorit mönster: Metallic leopard!
Gjorde även ett par somriga glitternaglar i turkos.
Fick också testa en av mina nya färger, lila med glitter i, syns dåligt på kortet men den är riktigt glittrig men ändå mörk.
Slutade tidigt idag så det blev en sväng till Mediamarkt för att köpa något så roligt som en......torktumlare!!!! Såååå tråkigt att lägga pengar på men jag kan inte leva utan en!!! Den vi hade gick sönder förra veckan så det var bara att köpa en ny. Jag hittade en jag föll för men av någon anledning (kan inte fatta varför??!!....) så ville inte B ha den här:


Hahah, jo jag kan nog fatta varför....men den e ju fulsnygg ju! och det är en torktumlare om man öppnar dörren. (eller var det en tvättmaskin??)

Och sen köpte jag en digital fotoram till jobbet så ni ska kunna se vad jag gjort för naglar för jag e ju riktigt dålig på att skriva ut korten på naglar jag gjort så då löste jag det såhär istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar