torsdag 26 augusti 2010

Guds gåva mot förkylning! Korngräs!

Inte en chans att jag ska bli sjuk!!! Och inte du heller om du följer mitt råd! Jag säger bara KORNGRÄS! Varje gång jag känner att en förkylning närmar sig så överdoserar jag korngräs, och det funkar varenda gång!!! 
9 teskedar i ett glas 3 ggr/dag (normal dos 1 tsk 3ggr/dag) 
Chockar kroppen,  stärker immunförsvaret och avgiftar kroppen så inte en levande bacill finns kvar! 
Den har så sjukt höga ORAC värden 25.000 om jag inte minns fel, jämför det med blåbär som ska vara supernyttigt som har ca 3000 i ORAC värde, granatäpple 10000 Acai 18000.
 ( Oracvärde är ett värde på hur mycket antioxidanter ett livsmedel innehåller, antioxidanter är ett kemiskt ämne i kroppen som motverkar oxidation, härskning av kroppen. ) 

Bilden lånad från MAbodynutrition. 
VARNING!!! Det är det äckligaste jag någonsin druckit så håll för näsa o svälj är mitt råd! 
Finns att köpa hos MAbodynutrition.se

---------------------------------------------------------------------------
VECKANS TEST! 

Eftersom jag jobbar som kostrådgivare så måste jag ju alltid testa lite nyheter när det dyker upp i affären. Den roligaste avdelningen är alltid frukt o grönt! Idag var det KIWANO som stod på listan och så åkte det med en drakfrukt i kassen också! 

Vad sjutton  har man KIWANO till då? 
Ingen aning så jag skulle testa till kesellan ikväll men den var inte ett dugg söt (trodde det skulle smaka som passionsfrukt) så den är nog mer lyckad att ha i sallader eller bara jäkligt vacker att titta på, dekorera med kanske!
 Smakade som en blandning mellan gurka, banan o lime....   

---------------------------------------------------------------------------

Träningen idag! 

Morgoncardio 40 min, råkade snooza lite för länge idag så det blev bara 40... Fy på mig, men guuu va go kudden e ibland! 

Kvällsträningen gick såå bra! Hade planerat ett kort pass men när jag väl var på gymmet infann sig mina superkrafter o då var det ju bara att köra på! 
Blev massvis gjort idag: 
BRÖST:
Bänkpress i maskin
Hantelpress incline
 sittande bröstpress i maskin och lite armhävningar på boll. 
TRICEPS:
Sittande tricepspress med hantel ovan huvud
Stående tripress med rakt handtag i cable
Liggande tripress med rakt handtag
en variant med repet
AXLAR
Lyft i sidan m hantlar
samma fast lutande framåt (baksida axlar)
Stående rodd i cable
Baksida axlar i maskin
CARDIO 30 min 

sen var mina superkrafter slut..... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar