tisdag 17 augusti 2010

Bröllopsbilder.




Här kommer en bomb av några av våra bröllopsbilder tagna på Arlanda o Mexico! Sen i februari i år, formen var ju inte den bästa men det var den lyckligaste dagen i mitt liv!

Första kyssen som herr o fru Svedbom!
Enkelt bröllop men alla detaljer var med, t.o.m strumpebandet! Fixade alla detaljer smidigt, hade en ring jag fått från mormor för många år sedan så där fanns både något gammalt, något blått. Något nytt - köpte nya halsband o ch öronhängen och det svåraste var ju något lånat, bröllopet var ju hemligt så jag kunde ju inte direkt fråga nån om jag fick låna något till bröllopet! Men Lena som var vittne lånade mig jättefina armband i pärlemo!
I Mexico anlitade vi fotograf o fotade inför alla som var kvar i hettan nere på stranden vid 15 tiden! Svettigt värre, men det var kul att modella med så mycket publik! :)
JA, det blev blött!

Mycket pussande blev det :)


O happy days!!!

2 kommentarer:

  1. Så vackra ni är!=)

    Jag hittade din blogg via fejan, hoppas allt är bra med dig, jag saknar spinningen som tusan, men ska snart köra igång hemma, till att börja med. Har haft ett riktigt dåligt år men håller på att repa mig. Är det ok att jag länkar till dig från min blogg? Du är väldigt inspirerande.=)

    Kram Åsa (f d spinninstruktör på Hälsoborgen om du minns mig)

    SvaraRadera
  2. Men hej Åsa! Klart jag inte glömmer en frisk fläkt som du! ;) Va kul att höra ifrån dig! Hoppas allt e bra nu med dig efter året som gått!
    Tror faktiskt att vi behöver spinning instruktörer till gymmet så är du sugen så går det nog fixa!
    Klart du får länka till bloggen! Ju fler läsare desto roligare att skriva! Ha de gott så hörs vi! Tjing!

    SvaraRadera