fredag 13 augusti 2010

Höst nyheter!

Då har mina nagelgrejer kommit som jag beställde från www.yournailerystore.se kommit! Så nu hoppas jag att ni är suga på att dekorera mycket närmsta veckorna! :) Billiga produkter på yournailerystore.se så jag får ju kolla kvalitén men so far so good! Även du som privat person tror jag (har inte orkat kolla upp det men jag tror ) kan köpa grejer där om du är sugen på att dekorera lite hemma!

Beställde 3 nya glitter, svart, brun o orange/korall. 3D pennor och 3 nya penslar så jag kan måla riktigt detaljerade mönster!
Lite tidigt ute kanske men jag beställde till Halloween också...... :) tider springer iväg så vi är ju snart där!
Och mina efterlängtade leopard i silver o svart! Love love love!!!
Blommor som ser ut att vara gjorda av airbrusch maskin.
sommaren är ju faktiskt inte slut än så några färgglada blommor beställde jag också!
Nagelförlängning med fransk manikyr jag gjorde idag med deko.

2 kommentarer: