måndag 16 augusti 2010

Tips!



Lite smått o gott tips till er!

Smaksätt vattnet med annat än frukt o bär, på apoteket finns det pepparmyntsolja att köpa. Används oftast i godis till jul :) men kan också smaksätta ditt vatten en lång tid framåt! En enda droppe i en vattenflaska (eller fler om du vill ha det starkare) så smakar det mint, svalkande och så blir andedräkten fräschare också! Perfekt för dig som inte får tugga tuggummi under diet!
Nyttigt alternativ till godis! Extra o Läkerols sockerfria pastiller smakar ju precis som godis men med mycket lite kalorier! Ät dock inte för många för de har laxerande effekt.....!!! Finns i flera smaker av bägge varianterna!
Tips på nya övningar att göra hemma eller utveckla din träning på gymmet! På www.cirkeltrana.nu finns träningskort för både basic o elit för den som vill utveckla sin träning eller bara få lite inspiration. Korten är små så du kan ha med dem på resan eller träna hemma, perfekt för dig som gillar cirkelträning! Just nu under augusti finns dem till extrapris så du får båda träningskorten för 199 (ord 219) Basic är ju alltid basic men bland elitkorten finns endel utmaningar även för dig som är van gymmare!
Såhär ser de ut!

-------------------------------------------------------------------
Tyvärr blev det ingen plåtning i helgen av övningar för vädergudarna var inte på min sida, eller så var de det, det beror ju på hur man ser det. Plåtning om det var regn o husrenovering om det var uppehåll. O det var ju uppehåll så ni får tyvärr vänta liiite till på mina övningstips!
-------------------------------------------------------------------


Hade extremt mycket energi att göra av med idag efter 2 dagars vila från gymmet! Så min Pumpklass på Hälsoborgen idag fick sin dos av energin...
Har precis kört igång med release 74 o den e grymt jobbig men rolig! Effektiv som f-n, hur ska de kunna slå den här releasen?? Ska bli kul o se om en månad då jag ska gå på LesMills SuperSaturday i Stockholm. Allt ifrån pump, rpm o combat till lugnare classer o dans! Presenterat av instruktörer från hela världen så vässa engelskan till denna dag! 6 pass på en dag om jag vill, hoppas lite av min överskottsenergi infinner sig den dagen :) Annars finns ju TopFormulas Preworkout som höjer energin till max! Köp den på www.mabodynutrition.se

Nu har MA Bodynutrition i Jönköping öppnat igen efter semestern så nu kan vi åka o fylla på me kosttillskott igen! Hoppas jag hinner dit på lördag för jag tog ju fel på vecka o skulle dit förra vecka men det var ju inte så lätt att handla då inte....




Me at the beach i somras, en av de två dagar jag hann tillbringa i sanden :) ! Längtar dit igen! Håll ut, bara ca 9 månader kvar innan vårvärmen kommer igen!! Aja, värmen e ju kvar än men inte solen...

Ha de gott alla! Dags att laga lite käk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar