fredag 13 augusti 2010

Träning på Hälsoborgen!



Eftersom WAK har varit stängt hela veckan så har jag tränat med älskling på Hälsoborgen istället denna veckan. Är alltid kul att variera gym lite, andra maskiner, andra männsikor, fast än så har nog inte större delen av gymfolket hittat tillbaka för det har varit ganska öde på gymmet sista veckorna. Men jag klagar inte - mer plats till mig och fler lediga maskiner o vikter till mig!!

Idag blev det ett snabbt rygg/biceps pass. Körde superset så svetten sprutade! Brukar alltid försöka få med dragövningar från alla vinklar när jag kör rygg så jag tränar hela ryggen o inte bara latsen.... Så en ryggövning räcker inte för att jobba igenom hela ryggen o bygga på bredden inte!!! :) Fick klagomål från min träningskompis älskling idag att jag fuskade mycket..... kan ju bli så ibland när man överskattar sig själv o lägger på lite för mycket vikter... :) Men ibland får man fuska, kan kännas ganska gott att lyfta riiiiktigt tungt ibland o slarva liiiite med tekniken, men bara ibland o bara ett set....


Bjuder på en högerbiceps, lägg märket till Karl-Alfred underarmen, mycket spenat innan passet...Hehehe!! De ser inte ut så i vanliga fall, vinkeln blev väl fel på kortet, eller rätt eller vad man nu vill.. :) Personligen vill jag inte ha så grova underarmar, ser ju manligt ut... Man kan ju vara kvinna o ha muskler men ändå se feminin ut! Det e mitt mål alla fall!




Och en vänster me då!

Nu äntligen i helgen så blir det fotografering av övningar o träningstips om det regnar ute vill säga för annars står det husrenovering på schemat!

Ha en underbar helg alla så ska jag jobba på att fixa kommande grejer till bloggen! Ska vara uppehåll hela lördagen så ut o rör på er o njut av vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar