torsdag 12 augusti 2010


Snart kommer höstnyheterna!!!!
Jag beställde massor av dekorationer o glitter o pennor från ett nytt nagelbolag, så jag hoppas grejerna dimper ner i brevlådan snart! Lite tidigt att tänka på höstnyheter en solig dag som denna :) men önskemål om höstfärger har ju redan börjar strömma in så då är det ju bara att beställa hem! Lila är det ju som gäller på kläder så det blev endel lila men också mycket svart, guld o silver!

Marmorerat lila o vit pearl.

--------------------------------------------------------------
Tog ju ledigt idag för att åka o shoppa lite o bara njuta av en dag ledigt! Kanonväder fick jag ju också --inte ofta det händer på en ledig dag! Stooooor besvikelse när jag kom på att MA BodyNutrition i stan fortfarande hade semesterstängt....:( Jag som hade tänkt att köpa lite snygga kläder och fylla upp med kosttillskott igen! Men som tur var finns ju internet så man kan beställa också så får jag ju grejerna nästa vecka, om jag jag nu inte åker in igen.... Hmmm, får se hur jag gör! Det är ju alltid roligare att shoppa live än på nätet....
-----------------------------------------------------------------
Fick ju handlat lite annat....
till min kaffeälskande man köpte jag smaksatt kaffe på KAHLS kaffe,
Smaksatt med kardemumma, vanilj, chocklad, apelsin, hasselnöt m.flr. Supergott säger de som dricker kaffe, luktar gott gör det ju alla fall!

Och min favorit bar, kan man ju ha som nyttigt godis. Lakrits smak, oooo va gott! Dahlblads har fler lite annorlunda smaker men min favvo är denna! Finns att köpa på bla Hälsokostbutikerna om du inte beställer via nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar